Časté otázky

Jak vybrat správnou velikost?

U každého výrobku je uveden odkaz - Tabulky velikostí - který Vás přenese na tabulku konkrétního výrobce nebo na obecnou tabulku velikostí, pokud ji výrobce nemá stanovenou. Pomocí těchto tabulek snadno vyberete vhodnou velikost.

Je možné objednané zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, v případě volby špatné velikosti nebo pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů vyměnit či vrátit. Vyplníte vrácenku - lísteček, který si můžete stáhnout ZDE a zašlete s nepoškozeným zbožím na naší adresu. Vždy volte pevný kartonový obal (nejlépe ve kterém Vám byla zásilka doručena).

Lze vyměnit za jiné zboží?

Ano, zboží můžete vyměnit i za libovolně jiný sortiment z naší nabídky. Pokud je cena nově vybraného zboží nižší uveďte číslo Vašeho účtu, kde Vám bude přeplatek zaslán. Pokud je cena vyšší bude Vám nedoplatek a možnosti jeho úhrady sdělen emailem.

Jak dlouho trvá výměna?

Pokud nově vybrané zboží je skladem je výměna realizována ihned po přijetí a kontrole vráceného zboží. Pokud nově vybraná varianta není skladem (a tato možnost je v nabídce), pak jakmile nám zboží dorazí na sklad od výrobce.

Jakým způsobem Vám poslat balík?

Zásilky zasílejte výhradně doporučeně poštou na adresu provozovny ALOTEX Group s.r.o., Ropice 185, 739 61 Třinec. Zboží nebalte do papíru, folie, ani jiného sáčku ale do pevných kartonových krabic, aby nedošlo k poškození během přepravy. Poškozené nebo jinak znehodnocené zboží nelze přijmout zpět, resp. vrátit celou kupní částku tohoto zboží.

Lze si zboží osobně vybrat, prohlédnout, vyzvednout?

Ano, veškeré zboží skladem si můžete osobně a ihned zakoupit na našem výdejním místě Ropice 185, 739 61 Třinec, po-pá 8:00-16:00

Platba kartou místo dobírky u PPL

Ano. Zásilky odeslané pomocí kurýra PPL je možno při převzetí hradit jak v hotovosti dobírkou tak platební kartou. U objednávky volte možnost Dobírka= v hotovosti při převzetí zásilky.

Objednala jsem si u Vás, ale nepřišlo mi potvrzení

Ihned po dokončení objednávky Vám na email měla přijít kopie Vaší objednávky. Zřejmě jste objednávku nedokončila nebo jste napsala špatný email. Kontaktujte nás info@pradlo-marketa.cz popřípadě objednejte znovu.

Kdy mi zboží dorazí, je skladem?

Máme vlastní sklad s více než 15000 položkami. U každé varianty zboží je zobrazeno zda je skladem a v kolika kusech. Veškeré položky skladem, pokud objednáte v pracovní den do 14 hodin, budou Vám odeslány ihned tentýž den a následující pracovní již balíček bude u Vás. Pokud objednáte položku neoznačenou skladem, obratem Vám potvrdíme přesnější termín dodání.

Jak využít slevový - dárkový kupón?

Slevový kod vepište během objednávání do políčka pro slevové kody (a stiskněte tlačítko ENTER), nebo jej vepište do poznámky k objednávce.

Zapomněla jsem uvést slevový kupon do objednávky

Ano slevu lze uplatnit, pokud zásilka nebyla ještě zpracována na expedici. Kontaktujte nás na info@pradlo-marketa.cz nebo slevu uplatněte do další objednávky.

Vracela jsem zboží s požadavkem na vrácení peněz, kdy přijdou a kolik to bude?

Pokud jste zboží vrátila v pořádku pak ze zákona platba má přijít do 14 dní od přijetí zboží. U nás platby realizujeme obvykle do týdne. Pokud zboží není v pořádku, nebo je jinak znehodnoceno může být částka ponížena o náklady na uvedení zboží do původního stavu, pokud to vůbec lze. Pokud je vše v pořádku vrací se celá kupní cena zboží. Uvedené platí pro zákonné vrácení do 14 dní.

Co je to limitovaná kolekce?

Položky z katalogu označené limitovaná kolekce označují výrobky, které jsou na českém trhu dostupné pouze v omezeném množství. Jednat tak garantujeme i jejich lukrativitu - nevšednost a také maximální kvalitu zpracování. Pokud velikostní varianta u takto označené položky není již k dispozici - nelze ji již objednat.